21 listopada 2014

Tarta borówkowa + pierwsze video z tutorialem!

Cześć!

Przygotowałam tartę borówkową z modeliny. Nagrałam też swój pierwszy filmik modelinowy i zamieściłam na Youtube! Zapraszam do oglądania :)



Poniżej jest moje video:


Powiem Wam, że nagranie takiego filmiku wcale nie jest takie proste i szybkie jakby się zdawało. Strasznie dużo czasu zajęło mi dobranie odpowiedniego formatu (jak widać na Youtube i tak coś zepsułam i wyszedł niedostosowany), konwertowanie, szukanie dostępnego programu, który ma jak najlepsze funkcje... Potem jeszcze zabawa z dogrywaniem głosu, muzyką itp. Niemniej jednak sprawiło mi to wielką przyjemność i wiele się nauczyłam od strony technicznej. To jest pierwszy krok, wstęp i rozpoznanie "co i jak" :)

Tu wstawiam jeszcze zdjęcie tarty:






Czekam na komentarze, konstruktywną krytykę i porady - zarówno co do modelinowej tarty jak i samego filmiku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łaczna liczba wyświetleń