20 listopada 2014

Powrót i zmiany

Hej!
Bardzo dawno mnie tu nie było, ale właśnie teraz jest czas na powrót! :) Aby dowiedzieć się więcej szczegółów, zapraszam do czytania.

Minął prawie rok czasu od ostatniego modelinowego postu... Wiele się działo przez ten czas. Ale nie mówmy o tym, bo wracam! Lepienie z modeliny i ogólnie tworzenie sprawia mi ogromną radość. Mam już w głowie mnóstwo pomysłów na projekty i... filmiki! Tak, założyłam kanał na Youtubie, gdzie zamierzam wstawiać swoje video z tutorialami, a może w przyszłości również jakieś inne filmy :)  W kolejnym poście pokażę pierwszy z nich.
Ci, którzy mnie obserwują może zauważyli, że zmieniła się też nazwa bloga. Patrząc z perspektywy, poprzedni tytuł "Rozmaitości Eweliny" nie był zbyt chwytliwy... Zresztą, zawsze miałam problem z wymyślaniem loginów i tego typu rzeczy, z nazwą bloga nie było inaczej :) Myślę, że obecna jest choć trochę lepsza.
Daaawno temu dostałam nominacje do "Liebster Award" i to od dwóch osób. Dziewczyny mogą już nawet nie pamiętać, że mi ją przydzieliły, dlatego rezygnuję z odpowiedzi na pytania zadane w ramach tej zabawy - uważam, że tak późno już nie ma sensu.

Myślę, że wyjaśniłam najważniejsze rzeczy. Zapraszam do oglądania bloga! :) Postaram się, żeby był jak najciekawszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łaczna liczba wyświetleń