6 grudnia 2013

Mikołajki

Cześć!


Z okazji Mikołajek chciałabym pokazać Wam pewne drobiazgi, które zrobiłam dla kilku z moich kochanych znajomych z roku. Starałam się, żeby były one świątecznym stylu (oprócz jednej:). Figurki nawiązują także w mniejszym lub większym stopniu do osób, które je otrzymały.
Zapraszam do oglądania i życzę wszystkim miłego wieczoru :)


1. Pingwinek

2. Pies

3. Babeczka

4. Thresh z gry League of Legends

5. Ster

6. Rower

7. A na koniec ciasteczka dla mojego chłopaka

























Ponadto zostałam nominowana do Liebster Award przez Sabinę G. (jej blog: www.blogajki.blogspot.com) oraz przez www.wenus-lifestyle.pl, za co serdecznie dziękuję :) Cieszę się, że ktoś zdążył już zauważyć mojego bloga, mimo że istnieje tak krótko. Odpowiedzi na pytania oraz moje nominacje znajdą się w kolejnym poście.

7 komentarzy:

  1. Przeze mnie też zostałaś nominowana! ;)
    Śliczne rozmaitości, nie mogę żadnej wyróżnić, bo wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam! Zedytuję post :) Bardzo się cieszę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pingwinek jest super!!! :) czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno nie zauważyć takich cudeniek! Przesłodkie są.:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję raz jeszcze za babeczke Ewelinka ;) na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na stronie ;)) jest świetna! w ogóle wszystkie sa sliczne ;) i przy okazji gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję kochana :):*
    baardzo się cieszę, że Ci się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Łaczna liczba wyświetleń